0
باتری لیفتراک

باتری لیفتراک

باتری لیفتراک ها همگی از سلول های 2 ولتی تشکیل شده و معمولا در ولتاژهای 24 ولت، 36 ولت، 48 ولت، 72 ولت، 80 ولت، دوبل 40 ولت و در آمپر ساعت های مختلف از 300 آمپر ساعت الی 1000 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باتری ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند، یعنی بطور مثال یک باطری لیفتراک 48 ولت شامل بیست و چهار سلول دو ولتی و یا یک باتری لیفتراک 80 ولتی شامل چهل سلول دو ولتی میباشد.

باتری لیفتراک ، از مهمترین ویژگی هایی که امروزه در صنعت مورد توجه قرار می گیرد، قابلیت شارژ مجدد در باتری ها و امکان دشارژ با جریان های بسیار بالا است که باتری های سربی-اسیدی لیفتراک مناسب برای تامین انرژی لیفتراک های برقی می باشد. این باتری برای اولین بار توسط فیزیکدان فرانسوی یعنی گاستون در سال ۱۸۵۹ به عنوان اولین باتری با قابلیت شارژ مجدد روانه بازار شد. خوشبختانه امروزه این باتری ها به راحتی قابل دسترسی هستندو تقریبا حدود ۸۰% مصرف سرب دنیا صرف تولید باتری سربی-اسیدی می شود.

شرکت فنی مهندسی فابکو تنها نماینده رسمی باطری های تراکشن ( لیفتراک برقی ) با برند فام ایتالیا در ایران است. درحال حاضر این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا و واردات این باطری ها بعنوان یکی از شرکت های برتر، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه می باشد و آمادگی خود را در جهت همکاری و تامین نیاز شما اعلام می دارد.

نکات قابل توجه: 

1600 سایکل عمر مفید ( شارژ یا دشارژ ) 

36 ماه گارانتی تعویض سل  دارای

تاییدیه استاندارد CE اروپا

دارای تاییدیه استاندار ایران

مطالب مرتبط